ביקורות
״מיכל נתן מצליחה ללכוד את תשומת לב הקהל לתנועות כפות ידיה כמו אל מגנט. היופי התנועותיה מלוטש, מסוגנן וויטואוזי. הפלמנקו בהתגשמותו הטהורה, חוויה מענגת. הרקדנים במשפטי הריקוד של נתן מרחיבים את תחומי הפלמנקו למחוזות נוספים. ניכרת בשפת המחול שלה נגיעה של מחול מודרני וקלאסי, כך שהעין יוצאת נשכרת.״
(עליס בליטנטל, ״צפון העיר תל אביב״)
"…יש להוסיף שהמוסיקה היתה כובשת, ותרמה לדינמיקה הזורמת שנוצרה בין המוסיקאים לבין הרקדניות. הכוריאוגרפיה, שיצרה נתן, הייתה מעניינת וכללה פרשנות אישית ולעיתים בלתי שיגרתית למחול הפלמנקו המסורתי… בתוכנית בלטו הדרמטיות, המוסיקליות… כרקדנית, התגלתה נתן כבעלת נוכחות בימתית, שהלכה והתפתחה במהלך המופע…"
(יעל אפרתי, "הארץ" )
"… ממש התרגשנו מהדיאלוג המופלא בין הרקדניות המנוסות, בראשן מיכל נתן עצמה, והמוסיקאים שליוו את המופע ביצירות לחליל צד, גיטרה, צ'לו וכלי הקשה, שנכתבו ועובדו ברובן במיוחד להפקה זו".
(אתי ישיב, "חדשות תיירות")
״מדובר במופע מקצועי, מוקפד, מופק ומושקע לעילא, והכי הכי חשוב – מהנה מאוד. זה מתחיל במוסיקה. מוסיקה מעולה וסוחפת. זה עובר לרקדניות, ובמיוחד מיכל נתן, מעולות ממש. מה שחשוב באמת זה הכימיה שלהן כקבוצה. הפלמנקו מרים את הראש וגובר על העכשוויות לכל צורותיה.״
(גיתית גינת, ״במחנה״)
״הדיאלוג שנוצר בין המוסיקאים לרקדניות היה דינמי ומרתק והמחיש לקהל את מהות הפלמנקו: הגיטרה, שלצליליה נוצר הריקוד, והריקוד שלתנועותיו מנגנת הגיטרה. הנוכחות הבימתית של נתן מחשמלת, וכמיטב מסורת הפלמנקו הקהל מוזמן להגיב בכל רגע וללא מעצורים בקריאות התלהבות. נתן נמנית עם היוצרים הבולטים בארץ.״
(אריאלה סבא, ״גלובס״, ליידי גלובס)
“Michal Natan immedietly brought it with her solo; that lustful spanish pride that immedietly light the stage… her dramatic verve was remarkable”.
(Dora Sowden, The Jerusalem Post)